شرایط و قوانین استفاده از اوپال
سایت اوپال به عنوان فروشگاه اینترنتی برتر در زمینه فروش اینترنتی، انواع نگین ها و سنگ های قیمتی نظیر عقیق، فیروزه، یاقوت، لاجورد، آمیتیست، چشم ببر و زیورآلات زنانه و مردانه نظیر انگشتر، دستبند، آویز، گردنبند و گوشواره فعالیت می نماید.فروشگاه اینترنتی اوپال جهت پیشبرد اهداف خود که مشتری مداری و تعامل بیشتر با مشتریان است، شرایط و قوانینی را به شرح زیر تنظیم نموده است:
نکته قابل توجه:در تمامی توضیحات زیر به جای نام سایت به صورت پیوند opals.ir از برند و نام عمومی سایت اوپال استفاده گردیده است.
شرایط و قوانین اوپال به شرح زیر می باشد:
1-فروشگاه اینترنتی اوپال همواره تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوانین مرتبط با تجارت الکترونیک می باشد.
2-برای خرید از سایت اوپال محدودیت سنی مشتری(خریدار) حداقل 18 سال تمام می باشد و اوپال در قبال اینکه افراد زیر 18 سال با در اختیار داشتن کارت بانکی شخص دیگری خریدی را انجام دهند، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
3-استفاده و خرید از سایت اوپال به منزله پذیرش کامل شرایط و قوانین اوپال می باشد.
4-تمامی کالا ها و سنگ های موجود در اوپال کاملاً طبیعی و اصل بوده و با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می گردد و هرگونه مغایرت در اصالت کالای ارسالی بر عهده اوپال می باشد که در صفحه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به صورت کامل بیان شده است.
5-هدف ما در سایت اوپال کسب رضایت مشتری، مشتری مداری و احترام به سلیقه مشتریان است و اوپال مؤظف است در صورت هر گونه مغایرت کالا و نارضایتی مشتری از کالای ارسالی، کالا را دریافت نماید.تمامی موارد و شرایط مرتبط با این موضوع به صورت کامل در صفحه شرایط استرداد کالا بیان شده است.
6-کلیه حقوق مادی و معنوی سایت اوپال و محتویات موجود در آن متعلق به صاحب امتیاز آن می باشد و کپی برداری و استفاده از مطالب آن تنها با کسب اجازه از صاحب اثر و با ذکر منبع بلامانع است.
7-تمامی اطلاعات موجود در حساب کاربری مشتریان نزد سایت اوپال محفوظ است و دسترسی به برخی از اطلاعات شخصی اظهار شده مشتری در اوپال تنها برای اطلاع رسانی ها نظیر کدهای تخفیف مناسبتی و تولد، شرکت در نظرسنجی ها و ارتباط و تعامل بیشتر با مشتریان در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر مورد استفاده قرار می گیرد.
8-مشتری باید در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور ورود به حساب کاربری خود در سایت اوپال کوشا بوده و هرگز نام کاربری و رمز عبور شخصی خود را، در اختیار دیگر افراد قرار ندهد. بدیهی است که در صورت در اختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور خود به دیگر افراد و هرگونه سوء استفاده از آن، سایت اوپال هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمی گیرد و تمامی عواقب آن بر عهده مشتری می باشد.
9- اگر در مواردی مشتری (خریدار) با ورود به حساب کاربری خود و با مشخصات کاربری خود، برای خرید از اوپال با کارت شخص دیگری خرید نماید، چنانچه بعد از مدتی شخص اعتراض نماید، تمامی عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری می باشد که خرید را انجام داده است.اوپال در این زمینه هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد و در این موارد کالای خریداری شده به آدرس درج شده در حساب کاریری مشتری (خریدار) که با آن کالا را خریداری نموده است ارسال می شود.
10-مشتری حق ندارد در قسمت نظرات در مورد حرف های سیاسی، مذهبی، اعتقادی و حرف های مجرمانه مانند توهین و تخریب شخص یا اشخاص دیگر ابراز نظر نماید و باید از بکارگیری افعال رکیک و خارج از شئونات اسلامی جداً خودداری نماید.چنانچه مشتری به هیچ یک از موارد بالا اهمیتی ندهد، از سایت اخراج و حساب کاربری وی حذف می گردد و هرگونه عواقب مادی و معنوی ناشی از آن بر عهده شخص مشتری می باشد و باید شخصاً پاسخگو باشد.
11- راه های ارتباطی مشتریان با اوپال تنها از طریق اطلاعات موجود در صفحه ارتباط با ما امکانپذیر است و چنانچه در آینده اطلاعات تماس تغییر نماید در همان صفحه اطلاع رسانی می شود.
12-پشتیبانان در اوپال بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پشتیبانی و پاسخگوئی به سوالات مشتریان می باشند.به دلیل حجم زیاد پیام های ارسالی مشتریان باید اندکی صبور باشند تا به سوالات مورد نظر آنها پاسخ داده شده و از پشتیبانی بهره مند گردند.در صورت نیاز به تماس تلفنی و پشتیبانی از طریق تلفن مشتریان می توانند با شماره های زیر در تمامی روز های هفته تماس حاصل نمایند:
3062 873 0913
13-تمامی اطلاعات مربوط به سفارشات مشتریان در حساب کاربری آنها موجود می باشد و پیگیری های مربوط به سفارشات آنها از طریق ایمیل و پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود.
14-چنانچه در زمانی سایت اوپال از دسترس خارج شد، مشتریان باید برای پیگیری سفارشات خود و ارتباط با اوپال از اطلاعات موجود در صفحه ارتباط با ما استفاده نمایند.
15-توجه به این نکته حائز اهمیت است که تصاویر موجود در سایت با دوربین گوشی تلفن همراه گرفته شده است و ممکن است که از نظر تیره و روشن بودن و بدلیل استفاده از امکانات کم، نبود نور کافی و استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه، اندکی با کالای واقعی مغایرت داشته باشد.
16-با توجه به اینکه قیمت، تصاویر و مشخصات کالاها به طور واضح و مشخص در اوپال درج گردیده است و با توجه به اینکه مشتری در زمان خرید با پذیرش شرایط و قوانین اوپال اقدام به خرید نموده است، لذا اوپال فقط استرداد کالاهایی را که از نظر تصاویر و مشخصات و اصالت با کالاهای موجود در سایت مغایرت داشته باشد را بر عهده می گیرد.مشتری مؤظف است در زمان خرید قیمت، تصاویر و مشخصات کالا را بررسی و مقایسه نموده و در صورت پذیرش و مطلوب بودن شرایط اقدام به خرید نماید.
17-شرایط و قوانین موجود در اوپال مربوط به شرایط عادیو وضع کنونی در زمان صلح است و در شرایط غیر عادی مانند: شزایط جنگی و بروز بلایای غیر طبیعی و با توجه به وضع آن زمان تغییر خواهد نمود.
18-در صورت حل نشدن شکایات و اختلافات مشتریان با سایت اوپال، تمامی شکایات و اختلافات از طریق مراجع ذی صلاح قانونی قابل پیگیری می باشد.
قوانین ضمانت اصالت کالا
کلیه کالاهای موجود در اوپال اصل و طبیعی بوده و اوپال تضمین اصل بودن کالا را به مشتریان می دهد.در صورت تشخیص مشتری در مورد کالای غیره اصل و تقلبی و با ارائه دلیل و مدرک در زمینه اصل نبودن کالا، کالای مورد نظر توسط اوپال استرداد و وجه مسترد شده به حساب مشتری واریز می گردد.
1-تمامی کالاهای اوپال پس از تایید پرداخت و چاپ فاکتور فروش نهایی و پس از بررسی نهایی و تاییدیه فنی از لحاظ کیفیت و کمیت جهت ارائه به مشتری به واحد بسته بندی ارسال و پس از بسته بندی، واحد مربوطه کالا را به آدرس مشتری ارسال می نماید.
2-چنانچه کالای ارسالی برای مشتری با کالای خریداری شده در سایت از نظر مشخصات و تصاویر مغایرت داشته باشد، اوپال بدون هیچ قید و شرطی کالای مورد نظر را از مشتری تحویل گرفته و کالا شامل شرایط و قوانین استرداد کالا می باشد و وجه پرداختی برای کالای مورد نظر را با هنماهنگی با مشتری به حساب مشتری واریز می نماید.
قوانین سلامت فیزیکی کالا
کلیه کالاهای خریداری شده از سایت اوپال در زمان بسته بندی بصورت دقیق از لحاظ کیفیت و کمیت و سلامت فیزیکی و عدم وجود و نداشتن مغایرت با تصاویر و مشخصات اعلام شده در سایت بررسی میشود و پس از آن بسته بندی خواهد شد. اوپال کلیه کالاها را در هنگام تحویل به اداره پست بیمه می نماید که در این صورت ضمانت سلامت فیزیکی کالا را تامین می کند تا کالا به صورت صحیح و سالم بدست مشتری(خریدار) برسد.لازم به ذکر است با توجه به اینکه کالای ارسالی بیمه می شود، بر اساس قوانین پست جمهوری اسلامی ایران ، مامور پست مؤظف است بسته ارسالی را بعد از تایید احراز هویت شخص یا اشخاص مجاز به تحویل (طبق قانون داخلی پست) باز نماید و تحویل مشتری(خریدار) نماید.در صورتی که در زمان حمل کالا توسط اداره پست ( تا زمان رسیدن به دست مشتری) ، به هر دلیلی کالا دچار عیب و نقص در بسته بندی کالا اعم از ضربه و یا شکستگی و یا عوامل دیگر گردد ، مشتری(خریدار )مؤظف است کالا را از مامور اداره پست تحویل نگرفته و در همان زمان در خصوص عیوب و نواقص کالا صورت جلسه جهت اخذ غرامت از بیمه توسط مامور پست تنظیم گردد.
تبصره : به دلیل اینکه کالای ارسالی در زمان ارسال پس از رویت مسئول پست پیشتاز و توسط مسئول فروش اوپال بسته بندی می شود ، لذا در زمان تحویل کالا ابتدا از وجود داشتن کالا در بسته پستی اطمینان حاصل کنید و در صورت عدم وجود و نبودن کالا در بسته بندی نیز در همان لحظه صورت جلسه عدم وجود و نبودن کالا را از مامور پست درخواست کنید و در حضور وی تنظیم نمائید.بدیهی است در صورتی که بسته پستی بدون رویت و مشاهده و به صورت در بسته توسط خریدار یا افراد مجاز از مامور اداره پست تحویل گردد ، به منزله سلامت فیزیکی بسته رسیده به خریدار و موجود بودن کالا در بسته پستی بصورت سالم طلقی می گردد و در این صورت کلیه مسئولیت موارد فوق و عدم تنظیم صورت جلسه ( در صورد عدم وجود کالا و یا معیوب بودن کالا ) به عهده مشتری(خریدار) خواهد بود و در صورت عدم تنظیم صورت جلسه توسط مامور پست ، هیچ بیمه ای به کالا تعلق نخواهد گرفت و در این صورت هیچ مسئولیتی بر عهده اوپال نخواهد بود.
توجه کنید که هرگز بدون باز کردن بسته پستی توسط مامور اداره پست و در حضور مشتری(خریدار) و یا افراد مجاز و قانونی ( طبق قانون اداره پست و بعد از تایید احراز هویت ) از تحویل گرفتن بسته پستی در بسته و بدون چک کردن و بررسی جداً خودداری کنید و قبل از تحویل گرفتن از لحاظ کیفیت و کمیت و سلامت فیزیکی بسته پستی اطمینان حاصل نمائید.
شرایط و قوانین استرداد و بازگرداندن کالا
1-با توجه به اینکه تمامی کالاهای ارسالی از جانب اوپال قبل از بسته بندی و ارسال از لحاظ کیفیت و کمیت و مغایرت با تصاویر و مشخصات موجود کالا در اوپال از نظر فنی توسط کارشناسان چک و بررسی می گردد و بعد از تاییدیه فنی کارشناسان جهت بسته بندی و ارسال به مشتری (خریدار) تحویل واحد مربوطه می گردد، لذا چنانچه مشتری (خریدار) پس از تحویل کالا متوجه وجود مغایرت در کالای تحویلی شود، با هماهنگی با اوپال و ارائه مدرک و دلیل مبنی بر مغایرت و پس از تایید کارشناسان اوپال،مشتری باید کالای دریافتی را برای اوپال ارسال نماید و بعد از رسیدن به دست اوپال و بررسی کارشناسان اوپال و تاییدیه فنی کارشناسان وجه دریافتی کالا پس از 48 ساعت(دو روز کاری) به حساب مشتری (خریدار) واریز می گردد.در این صورت هزینه ارسال کالا به علاوه وجه پرداخت شده برای کالا به حساب مشتری (خریدار) واریز می گردد.
2-توجه به این نکته حائز اهمیت است که تصاویر موجود در سایت اوپال با دوربین گوشی تلفن همراه گرفته شده است و ممکن است که از نظر تیره و روشن بودن و بدلیل استفاده از امکانات کم، نبود نور کافی و استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه، اندکی با کالای واقعی مغایرت داشته باشد.
3-با توجه به اینکه قیمت، تصاویر و مشخصات فنی دقیق کالاها به طور واضح و مشخص در اوپال درج گردیده است و با توجه به اینکه مشتری(خریدار) در زمان خرید به صورت اختیاری و با توجه به قیمت، تصاویر و مشخصات فنی دقیق کالاها و پذیرش شرایط و قوانین اوپال اقدام به خرید نموده است، لذا اوپال فقط استرداد کالاهایی را که از نظر تصاویر و مشخصات و اصالت با کالاهای موجود در سایت مغایرت داشته باشد را بر عهده می گیرد.مشتری مؤظف است در زمان خرید قیمت، تصاویر و مشخصات کالا را بررسی و مقایسه نموده و در صورت پذیرش اقدام به خرید نماید.
4-در صورتی که مشتری (خریدار) درخواستی مبنی بر تعویض کالا با کالایی دیگر را داشته باشد، مشتری مؤظف است کالای مورد نظر را برای اوپال ارسال و بعد از رسیدن به دست اوپال و تاییدیه فنی کارشناسان و ثابت شدن ادعای مشتری، کالا با کالایی دیگر تعویض می گردد.
5-با توجه به نوسانات موجود قیمت ها، قیمت شامل شرایط و قوانین استرداد کالا نمی باشد، لذا مشتری (خریدار) مؤظف است قیمت کالا را قیل از خرید بررسی نموده و اقدام به پذیرش شرایط و قوانین و خرید کالا نماید و در صورت خرید کالا هیچ گونه اعتراضی در قبال این مورد ننماید. در اوپال در خصوص قیمت هیچ گونه استرداد کالایی صورت نمی گیرد و وجه پرداخت شده برای کالا مسترد نمی گردد.
6-با توجه به حساسیت بالا در نگهداری سنگ های اوپال و فیروزه و (در بعضی موارد سنگ های دیگر) با توجه به اینکه اوپال و فیروزه و (در بعضی موارد سنگ های دیگر) جزء اقلام خاص و آسیب پذیر میباشد و در صورتی که مشتری (خریدار) چه دانسته یا چه ندانسته فیروزه را با مواد شیمیایی و موادی که فیروزه را تخریب می کند آغشته و یا چرب نماید، با توجه به اینکه اثرات آن بعد از مدت زمانی پدیدار و ظاهر می شود و به دلیل این که این موارد قابل اثبات توسط کارشناسان اوپال نمی باشد و لذا امکان دارد که فیروزه بعد از استرداد به مشتری (خریدار دیگری) فروخته شود و وی متضرر شود. به همین دلیل قبل از خرید از اوپال شرایط و قوانین با دقت مطالعه و پس از پذیرش اقدام به خرید و پرداخت نمائید لذا خواهشمند است که قبل از خرید، از خرید خود اطمینان کامل را حاصل فرمائید.
لطفاً توجه فرمائید که ثبت نام و خرید از اوپال به منزله پذیرش کامل شرایط و قوانین اوپال بدون هیچ گونه چون و چرا می باشد.
با تشکر از توجه شما، اوپال فروشگاه اینترنتی سنگ های قیمتی